Իրականում գործող կառուցակարգերն ունեն մեկ հիմնական նպատակ՝ բացառել տարբերությունները 2008-2016թթ․ տեղի ունեցած և 2017թ․ հունվարի 1-ից հետո տեղի ունեցած դեպքերով վճարվող ամսական գումարների (չափերի) միջև։
Եթե դեպքը տեղի է ունեցել 2017թ․ հունվարի 1-ից հետո, ապա հաշմանդամություն ունեցող զինծառայողին կամ զոհված, անհայտ բացակայող ճանաչված զինծառայողի ընտանիքի անդամին պետական բյուջեից համապատասխան կենսաթոշակներ ու պարգևավճարներ չեն վճարվում։ Իսկ եթե դեպքը տեղի է ունեցել 2008-2016թթ․, ապա հաշմանդամություն ունեցող զինծառայողին կամ զոհված, անհայտ բացակայող ճանաչված զինծառայողի ընտանիքի անդամին պետական բյուջեից վճարվում են համապատասխան կենսաթոշակներ ու պարգևավճարներ։
Ըստ այդմ, եթե դեպքը տեղի է ունեցել 2008-2016թթ․, ապա հաշվի են առնվում այն կենսաթոշակներն ու պարգևավճարները, որոնք տրվում են՝ ելնելով կարգավիճակից (այսինքն, այն գումարները, որ տրվում են մարտական գործողությունների հետևանքով հաշմանդամություն ձեռք բերած զինծառայողներին, զոհված կամ անհայտ բացակայող ճանաչված զինծառայողների ընտանիքների անդամներին)։
2008-2016թթ․ տեղի ունեցած դեպքերով ամսական հավասար վճարի և պետական բյուջեից վճարվող կենսաթոշակների ու պարգևավճարների տարբերության չափով վճարումը նպատակ ունի ապահովել ԶԻՆԱՊԱՀԻ առաջնային սկզբունքներից մեկը՝ հավասար ֆինանսական հատուցումների տրամադրումը բոլոր շահառուներին։ Հակառակ դեպքում կունենանք մի իրավիճակ, երբ 2008-2016թթ․ տեղի ունեցած դեպքերով հաշմանդամություն ունեցող զինծառայողին կամ զոհված, անհայտ բացակայող ճանաչված զինծառայողի ընտանիքին տրվող ամսական գումարը կգերազանցի 2017թ․ հունվարի 1-ից հետո տեղի ունեցած դեպքերով տրվող ամսական հավասար վճարի չափը (քանի որ վերջինները չեն ստանում Պետական բյուջեից վճարվող կենսաթոշակներն ու պարգևավճարները)։